Relaxen - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Patricia & Marco - WaarBenJij.nu Relaxen - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Patricia & Marco - WaarBenJij.nu

Relaxen

Door: 4ons

Blijf op de hoogte en volg Patricia & Marco

07 September 2010 | Nederland, Middelburg

Inmiddels zijn we na safari's bij Lake Naguru (met ook veel regen) en een schitterende safari van 2 dagen op de Masai Mara met oneindig veel gnoes (wilde beesten) en nog eens zoveel leeuwenen ander wild aangekomen in Mombasa.

Van gaan nu een lange week relaxen op Diani Beach. Het is hier 28 graden, met een behoorlijke windbries. We zitten in een gigantisch ruim opgezet hotel met zijzicht op zee. Ook is er een gigantisch zwembad met een lengte van 200 meter of misschien wel langer! met diverse barren op eilanden van droog of nat cocktails drinken!!

Helaas bereikte ons vandaag het bericht dat een dag voordat wij richting Nairobi reden voor de vlucht naar Mombasa een gelijk busje is gecrasht. 4 Nederlanders zouden zijn omgekomen??

Dit maar snel weer vergeten en nu nog lekker een week genieten!

• 09 September 2010 - 21:48

Pa En Ma:

klinkt allemaal goed wat jullie gezien en beleefd hebben van een ongeluk met nederlanders is hier niets van bekend nog veel plezier daar, groetjes