dag 16 Universal's Islands of Adventure - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Patricia & Marco - WaarBenJij.nu dag 16 Universal's Islands of Adventure - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Patricia & Marco - WaarBenJij.nu

dag 16 Universal's Islands of Adventure

Door: m

Blijf op de hoogte en volg Patricia & Marco

19 Juni 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Di 18 juni Universal's Islands of Adventure

Met de hotelbus gingen we naar het tweede park van Universal, het wildere en doorweekt makende "Islands of Adventure". Eerst stapten we de Jurrasic Park poorten binnen om vervolgens per boot de dinowereld te verkennen, waar droog blijven geen optie was! Nadat we de T-Rex hadden overleefd, stapten we de wereld van Harry Potter binnen. Deze bijna echte wereld had diverse filmattracties, met als klapper "Harry Potter and the forbidden journey". Door de nog steeds heersende rust in dit deel van Orlando konden we deze zelfs 2 keer doen! Net als Spider-Man in dit park en Transformers in t andere park, is dit n compleet nieuwe ervaring. Echt vliegen op n bezem, maar ook weer niet.

We hadden weer n droge dag en alles lekker op t gemakje gedaan. We eindigden met 2 meer dan kleddernat makende wildwaterbanen, met n vrije val waar je U tegen zegt!

Met de bus gingen we terug, en hadden nog n minder diner in n restaurant.

• 19 Juni 2014 - 10:19

Marcel:

Ken je dat liedje nog :
    I have the time of my life ???
    Volgens mij is dat zeker van toepassing bij jullie.
    Ziet er prachtig uit daar.
    Tijd voor jullie om terug te keren.
    We krijgen hier steeds meer heimwee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit weekend zitten wij met de motoren in Duitsland.
    Maar maandag ga ik de verslagen die we gemist hebben zeker weer lezen.

Knuffel uut RMU