dag 17. Naar Tampa voor Busch Gardens - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Patricia & Marco - WaarBenJij.nu dag 17. Naar Tampa voor Busch Gardens - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Patricia & Marco - WaarBenJij.nu

dag 17. Naar Tampa voor Busch Gardens

Door: m

Blijf op de hoogte en volg Patricia & Marco

19 Juni 2014 | Verenigde Staten, Tampa

Wo 19 juni Busch Gardens in Tampa

Vandaag stond ons laatste attractiepark/dierentuin op t programma. Het is 1 van de grootste dierentuinen van Amerika met meer dan 2700 dieren. Met de bus gingen we in 1,5 uur naar Tampa voor Busch Gardens. Het was heet en bleef tot 18.00 zonnig. Wat n giga verblijven en mooie Serengeti. Ook staan hier n hoop van de wildste, hoogste en snelste achtbanen in de wereld. Wij konden ons vandaag goed vermaken met dieren. We gingen per trein, jeep en skigondel over en door de Serengeti.

De bijna afsluiter was n kleddernat ritje (totaly soaking) in een wildwaterbaan! We hadden beiden geen droog plekje meer op onze huid, en helaas konden we daarna alleen nog maar natter worden in n huge plens-thunderstorm! Kletsnat moesten we met de bus weer terug, bah bah bah.

Na n opwarmende douche en droge kleren + schoenen gingen we naar de IHOP (International House Of Pancakes).

• 19 Juni 2014 - 10:17

Marcel:

CENSUUR BIJ DE 2e FOTO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahaha

• 19 Juni 2014 - 22:22

Ton En Hetty:

Wel apart om samen met al die wilde dieren in achtbanen te zitten. Typisch Amerikaans om dat samen te voegen. Groetjes en op naar de laatste dag! Goeie reis retour.