dag 13. Even relaxen - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Patricia & Marco - WaarBenJij.nu dag 13. Even relaxen - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Patricia & Marco - WaarBenJij.nu

dag 13. Even relaxen

Door: m

Blijf op de hoogte en volg Patricia & Marco

15 Juni 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Za 14 juni. Rustdag, winkeldag

Om 12.00 uur kwamen we pas op gang, ff bijkomen! Na n ontbijt besloten hele zware Thunderstorms dat t onmogelijk was om ons hotel te verlaten. We worden letterlijk gebombardeerd met inslagen, erg gaaf hoor met die megadreunen. Na n uurtje gingen we met de i-trolley, soort ouderwetse trolleybussen, over de international drive (hop on/off). De i-drive is n soort van km's lange kermis van winkelcentra, pretparken, waterparken, hotels, dinershows, restaurants en veel meer. Ons doel was 1 van de outlet malls met maar 250 winkels. Veel mensen kopen hier n koffer en shoppen deze helemaal vol voor weinig geld.

Erg geslaagd kwamen ook wij met diverse artikelen terug op onze kamer, waar we alleen nog moesten eten (22.30). Onze dag was n beetje verschoven door uitslapen.

• 15 Juni 2014 - 15:46

Ton En Hetty:

Benieuwd wat jullie allemaal mee naar huis slepen. Nog een week te gaan. Wat een indrukwekkend vercslag. Alleen die stortbuien, spectaculair maar droog weer is ook lekker. Wij zijn veel bij Jeroen aan het klussen tussendoor.

• 16 Juni 2014 - 15:32

Penm:

Als het alle dagen en nachten droog was, dan was het hier niet meer uit te houden. 36 graden is zo heet met bijna 100% luchtvochtigheid! En de inslagen zijn zo knallend hard, is net illegaal vuurwerk.