dag 18. Aquatica & Orcashow @ SeaWorld - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Patricia & Marco - WaarBenJij.nu dag 18. Aquatica & Orcashow @ SeaWorld - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Patricia & Marco - WaarBenJij.nu

dag 18. Aquatica & Orcashow @ SeaWorld

Door: m

Blijf op de hoogte en volg Patricia & Marco

20 Juni 2014 | Verenigde Staten, Tampa

Do 20 juni Aquatica & SeaWorld

Het laatste vol te benutten dagje Orlando begonnen we met uitslapen. Na n pancake ontbijt liepen we naar SeaWorlds waterpark : "Aquatica". Dit waterpark is zoiets als centerparcs in dat glazen bolletje heeft zitten, maar dan met hogere temperaturen in de buitenlucht, op n oppervlakte dat lijkt op dat van de Efteling. Dus n gigantisch waterpark met veel hoge, snelle, stijle glijbanen. Maar ook wilde rivieren en diverse diersoorten, waaronder n orcakleurige dolfijn.

Na n kleine thunderstorm (we gingen toch lunchen) en wat waterplezier liepen we naar ons hotel terug om om te kleden voor SeaWorld. De orca-show had recht op n tweede kans! Na n super dichtbij ontmoeting met 2 "lieve" orca's, gingen we naar de show toe. Ze hadden er nu zoveel zin in, dat ze deze keer met 5 orca's n mega gaafe show weggaven. Erg blij dat we nogmaals zijn gegaan.

Ons galgemaaltje voor de avond werd toch de 16" pizza na n heerlijke dag.

• 20 Juni 2014 - 06:43

Eddy/Inge:

Jullie voeten hebben het zwaar te verduren gehad de afgelopen weken! Je zou er net zo goed een wandelmarathon aan vast kunnen plakken de training hebben jullie al achter de rug ;) Geniet nog van jullie laatste dag aan de andere kant van de oceaan en alvast een goeie terugreis! En bedankt voor de leuke verslagen!

• 20 Juni 2014 - 08:17

Marcel:

Hee luitjes,
    Veilige vlucht terug naar het koude kikkerlandje.
    We zien jullie foto's wel een keer tegemoet samen met de verhalen erbij.

gr
    Uut