We zijn er - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Patricia & Marco - WaarBenJij.nu We zijn er - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Patricia & Marco - WaarBenJij.nu

We zijn er

Door: 4ons

Blijf op de hoogte en volg Patricia & Marco

30 Augustus 2010 | Nederland, Middelburg

Na vroeg er uit (02.52) in Van Der Valk Schiphol begon de reis dan echt.
Na een snel eerste stuk vlucht tot in Hurghada, moesten we hier 45 min wachten in de Egyptische hitte.
Na weer zo'n 4.5 uur vliegen kwamen we rond 20.15 uur op de eerste slaapplaats aan. Na een chaotisch incheck-gedoe konden we snel het eten naar binnen gooien en slapen.
Dinsdag 31-08
Om 6.15 uur gingen we ontbijten en om 7.00 uur begon de safari echt!
Na een ochtendspits in Mombasa en een paar uur snelweg kwamen we dan eindelijk aan in het Tsavo-West park. Al een hoop "wild spottend" onderweg naar de lodge, kwamen we met grote glimlachen en vermoeide ogen aan op de Ngulia Lodge. Schitterende locatie met buffels, hyena's, luipaard, bavianen, Olifanten en nog veel meer voor de lodge, en veel ook voor ons balkon!!!
Na een middag game-drive met oa Giraffen, zebra's en leeuw kregen we 's avonds nog een dierenspektakel van heb ik jou daar.