New York dag 1 - Reisverslag uit Manhattan, Verenigde Staten van Patricia & Marco - WaarBenJij.nu New York dag 1 - Reisverslag uit Manhattan, Verenigde Staten van Patricia & Marco - WaarBenJij.nu

New York dag 1

Door: m

Blijf op de hoogte en volg Patricia & Marco

03 Juni 2014 | Verenigde Staten, Manhattan

Ma 2 juni Na lekker "uitgeslapen" te zijn in ons IBIS Schiphol hotelletje, konden we op ons gemakje opstarten. Om 11.30 gingen we met de pendelbus in ca 15 min. naar Schiphol toe. Het inchecken was al online gebeurd, dus lekker shoppen achter de douane. Na n British Airways douane-check om hun gate op te komen konden we om 14.30 aan boord van de kleine airbus. Natuurlijk vlogen we na lang rijden vanaf de polderbaan! We waren lekker snel op Londen Heathrow, met 1 landingsbaan en 1 vertrekbaan, dus lekker lange vliegtuigfile voor n plekje. Ff douanecheck, eten, drinken, winkelen en met n metro (heathrow is groot en duur!) naar t volgende vliegtuig. We zaten achterste rij op onze gereserveerde duoseat in n Boeing 777-200. We kregen onbeperkt te drinken en genoeg eten en FILMS! We kozen voor Disney's Frozen, Secret life of Walter Mitty en Lego the Movie. De tijd vloog echt voorbij, terwijl t eigenlijk al ochtend NL tijd werd. Om 21.00 p.t. waren we op JFK Airport. Koffer kwam traag, douane duurde 5 minuten! Binnen n uur waren we in shuttlebus onderweg. Via de Brooklynbridge kregen we Manhattan by night te zien, WOW! Inchecken, water kopen en om 00.00 slapen (6.00 NL tijd!!!!!).

• 03 Juni 2014 - 16:42

Ton En Hetty:

Fantastisch om in zo'n stad rond te lopen. Lekker eten buiten de deur en genieten van alle bijzondere plekjes. Obama is naar Europa gevlucht, daar hebben jullie dus geen last van.
    Veel plezier!