dag 9 Animal Kingdom - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Patricia & Marco - WaarBenJij.nu dag 9 Animal Kingdom - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Patricia & Marco - WaarBenJij.nu

dag 9 Animal Kingdom

Door: m

Blijf op de hoogte en volg Patricia & Marco

11 Juni 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Di 10 juni
We waren zo moe dat we ons strakke tijdschema ff hebben vergeten, en sliepen uit tot 10.00! Om 12.00 (nodige bus kwam pas laat) gingen we dan naar Animal Kingdom, het dierentuin/pretpark van Disney. Hier begonnen we na wat dieren kijken in n bijna niet uit te leggen dinosaurus attractie, echt gaaf. Vervolgens kregen we te maken met n weerprobleempje, naderende Thunderstorms (heerlijk woord). Alle buiten attracties gingen meteen dicht, en in dit park zijn ze bijna allemaal buiten!
Na de eerste thunderstorm met uiteindelijk n aardige bak regen, gingen we de 2 andere toppers doen in dit park. Mount Everest, n hoge achtbaan op zoek naar de yeti en Kali River Rapids, n kledder soaking natmakende (ik bedoel tot aan je lichaam) soort van piranha. Toen besloten de Thunderstorms dat 35 graden echt niet meer kon, waardoor we nog 1 attractie konden doen. Er kwam niet zomaar wat regen, maar echt zwembaden tegelijk. Na heel veel schuilen slaagden we er in om nat bij de uitgang te komen. Deze dag eindigde helaas niet volgens planning, morgen n 2e poging.