dag 10. Animal Kingdom & Magic Kingdom - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Patricia & Marco - WaarBenJij.nu dag 10. Animal Kingdom & Magic Kingdom - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Patricia & Marco - WaarBenJij.nu

dag 10. Animal Kingdom & Magic Kingdom

Door: m

Blijf op de hoogte en volg Patricia & Marco

14 Juni 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Wo 11 juni Animal Kingdom & Magic Kingdom

Na alle buien was t lekker koel, 23 graden. Is niet verkeerd als er 36 wordt afgegeven met n gevoelstemp van 43 volgens Orlando-tv! Zo snel als mogelijk (we lopen inmiddels als bejaarden, onze voeten maken nog net de loopbeweging) halen we de schade van gisteren in Animal Kingdom in. We beginnen met n mooie jeepsafari in n gigantisch natuurgebied op zoek naar de big five. Vervolgens gingen we per trein op animalexpedition, en tenslotte per voet in Afrika en Azië. Verblijven zijn immens groot en schitterend aangelegd. Na de Lion King show begon het weer met bakken uit de lucht te vallen, maar wij waren hier klaar en gingen op weg naar The Magic Kingdom.

Hier liep alles (zelfs regen kan je vriend zijn, als attracties net erna weer open gaan) in ons voordeel. Wachtrijen waren er niet of nauwelijks, dus veel genieten van achtbanen, parades en vrolijke attracties. We hebben alles kunnen doen, zelfs de kapotte 7 dwarfs mine train deed t op t laatst nog.
Met rustig aan doen (voor ons doen) hadden onze voeten er zelfs zin in.

Wat trouwens echt heerlijk is, is het magic polsbandje wat dus je: fastpass, betaalmiddel, kamersleutel en interactieve spelsleutel is. Je hebt niets meer nodig dan n polsband, smartphone en poncho's! Ok, n camera voor het park en schitterende thunderstorms is ook handig.

• 14 Juni 2014 - 20:15

Eddy/Inge:

En jawel hoor, toch nog foto's van giraffen en zebra's! America has it all :) Wat een regen kan daar vallen zeg, niet normaal. En Martijn maar jaloers zijn op jullie thunderstorms.. Leuk om jullie verslagen te lezen!