dag 11 Epcot - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Patricia & Marco - WaarBenJij.nu dag 11 Epcot - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Patricia & Marco - WaarBenJij.nu

dag 11 Epcot

Door: m

Blijf op de hoogte en volg Patricia & Marco

14 Juni 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Do 12 juni Disney's Epcot

EPCOT of door locals "Every Person Comes Out Tired" genoemd! Wanneer je namelijk klaar bent met t themapark volgt n nog eens zo groot park: de wereld expo (soort Floriade), waar veel landen hun land promoten met attracties, films, eten en shops.

We begonnen met DE attractie van de wereld (zeggen freaks):Soarin. Je vliegt in n deltavlieger door n imax-filmzaal. Na n paar vreemde gigantische attracties (langste achtbaan ter wereld, grootste/breedste achtbaankar ter wereld) kwamen we aan bij testtrack. Hier ontwerp je je eigen racewagen, waarna je als testdummy gaat testen op n echt circuit (snel, gaaf en Wow). Het park laat zien hoe je met energy, natuur etc de wereld kan verbeteren. Er zit zelfs nog n erg groot Oceanium in het park. We gingen in Duitsland currywurst mit apfelstrudel eten en nog in wat landen gluren. Op n groot meer tussen de 2 landen in was de eindshow te zien, tja maar weer n WOW!!

Er waren super Thunderstorms vandaag met prachtige fotomomenten en bijna mini-tornado, de regen zagen we bijna niet. De temp was lekker door de wolkjes.

Onze lichamen weer ipv moe, juist weer opgeladen doordat het veel lange zit-attracties zijn. Met t busje gingen we weer terug na t hotel om nog meer op te laden voor n laatste Disneydag.

• 14 Juni 2014 - 19:09

Ton:

Kijk, die gele auto is echt gemaakt voor Patricia! Wat een car........
    Zeer benieuwd naar de foto's. Waarschijnlijk honderden.