dag 8 Orlando Magic Kingdom - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Patricia & Marco - WaarBenJij.nu dag 8 Orlando Magic Kingdom - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Patricia & Marco - WaarBenJij.nu

dag 8 Orlando Magic Kingdom

Door: m

Blijf op de hoogte en volg Patricia & Marco

10 Juni 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Ma 9 juni
Je hebt makkelijke slapers en mensen die van iedere trilling en het vele toeteren (minimaal 6 keer per minuut) erg lekker liggen, maar weinig slapen. Met mijn 1.88 meter kon ik overigens ruim en languit liggen. Om 7.30 gingen we aankleden en op weg naar n heerlijk wentelteef ontbijt. Nog ff uitpluizen op onze kamer en we waren al in tropisch (36 gr) Orlando.
Met n shuttle taxi waren we in n halfuurtje in ons Art of Disney Hotel. We kregen hier onze Magic Band, polsbandje waarmee je alles betaald, attracties reserveert en nog veel meer. We konden direct naar onze little mermaid room aan 1 van de zwembaden, waar we direct weer weg gingen op weg naar het hoofdpark: The Magic Kingdom.
Het park was vandaag tot 01.00 open! We hebben 3 klappen onweer gehad, geen regen en liters vocht gedronken om de stralen over onze rug te compenseren. Het park is groot met voor ons veel nieuwe gaafe attracties, al wint Parijs het soms ruim met n gelijke! Na diverse shows en de mooie Electrical Parade kwamen we rond 00.45 op de kamer aan, bek af en toe aan heeeeel veeeel uren slaap.

• 10 Juni 2014 - 17:26

Marcel: