dag 6. Big Barbecue - Reisverslag uit Manhattan, Verenigde Staten van Patricia & Marco - WaarBenJij.nu dag 6. Big Barbecue - Reisverslag uit Manhattan, Verenigde Staten van Patricia & Marco - WaarBenJij.nu

dag 6. Big Barbecue

Door: m

Blijf op de hoogte en volg Patricia & Marco

08 Juni 2014 | Verenigde Staten, Manhattan

Za 7 juni Nog steeds vroeg wakker, maar met uitluieren kom je ook n eind. Waar pw met opgezwolle enkel loopt, loopt m met aften achter in de keel. Lekker stelletje! Vandaag na t ontbijt (kaneelbagel met smeerkaas) eerst maar op zoek naar huisarts/apotheek. Na n flinke donatie aan deze winkel (we zijn beiden nog gezond hoor), gingen we per metro naar Madison Square Park voor "The Big Apple Barbecue". Deze happening is n barbecuewedstrijd waar deelnemers uit de hele USA hun kunsten komen vertonen. Onder t genot van drank, tropisch weer, demo's en countrymuziek kun je in lange rijen betaald proeven. Vanaf hier zijn we terug gaan lopen richting ons hotel (van 23th naar 55 th via Broadway).

Ter hoogte van 34th was t weer feest vanwege n New York Rangers ijshockeywedstrijd. Hier zijn we geslaagd gaan shoppen in Macy's (grootste ter wereld!), Skechers en Victoria's Secret (also huge). Via Times Square kwamen we op 6 avenue waar we om 21.00 nog in n rij stonden voor New Yorks favo voedsel, gyros.
Nu was t tijd voor koffers inpakken en de laatste nacht in New York doorbrengen. Terwijl de sirenes doorgaan, vallen onze ogen dicht.

• 08 Juni 2014 - 22:50

Eddy/Inge:

Ik zou bijna (nope) medelijden met jullie krijgen. Het halve varken alleen is al genoeg om het water in de mond te laten lopen..... een bbq walhalla dus en volgens mij zag ik nog spare ribs liggen ook :-)!! Die blaren op je voeten moet je koesteren, je zult er nog vaak aan terug gaan denken. En trouwens jullie kunnen lekker bijslapen in de trein he "kedeng kedeng"!! Ooit moet je naar New York terug om alle dingen nog eens te bekijken maar dan met meer tijd. Veel plezier in de trein.

• 09 Juni 2014 - 10:21

Marcel:

Ha America gangers,
    Geniet van jullie tijd daar.
    Voor dat je het weet ben je weer terug in Nederland en rest er niets anders dan herrineringen op foto en video. Maarrrrrrrrrrrrr je kan zeggen kijk daar zijn wij ook geweest.
    Oja, ik heb de Amerikaanse maat XXXL hahahahahaha